Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 12 juni 2011

Pussa på Leonberger, äta ubåt i Borenshult och PM's på Sjövik

En helg har gått igen. Även om jag inte håller så mycket ordning på helg och vardag när jag inte jobbar så mycket. Och nu när jag dessutom jobbar på söndagar...! :) Idag hade lite "event", vi bjöd på fika och hjälp med att prova ut VGW-selar. Men njaa... Vi slet ju inte ihjäl oss direkt :) Pirre hade sin "lille" Leonberger-kille med sig, så man hade ju nån att klia och krama på i alla fall :) Och det var bäst att lyda, annars fick man tassen och det kunde rivas ganska bra...! :)

Fredrik kom och sällskapade också så när jag slutat hoppade vi in på Östenssons och handlade lite ätbart och åkte ner till Borenshult och satte oss. Men det var fasen inte vidare skönt ute. Solen värme men luften var rent kall. Så vi blev inte speciellt långvariga där. Sen har vi inte gjort så mycket mer, jag har precis ätit makaroner.

Igår hände det desto mer, vi var på Sjöbris :) PM's tjoade och hojtade! Först var det sol, en sån där riktigt suverän sommarkväll, sen började det regna. Till slut regnade det ganska bra. Jag kände av det inte minst när jag, av sekretessbelagd anledning, fick för mig att krypa in i en tätvuxen rhododendron-buske utanför Sjöbris :)  Men annars så hade vi det rätt fint vid vårt bord under ett parasoll :)
"Världens största dvärg och världens minsta jätte"...! Påhittigt av pojkarna! :D
I alla fall två härliga kvällar till på Sjöbris lär det bli i sommar, kan ju hoppas på fler! :)
Köpte en hamburgare att tugga på på hemvägen och sen var det läggdags. Var hemma riktigt skapligt, de får ju inte spela längre är till 24 på Sjöbris.

Vaknade tidigt och låg och filosoferade lite, gick upp och drack ungefär en halv liter cola och sen somnade jag om igen. Upp och åka till jobbet.

Det var min dag det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar