Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 27 juni 2011

En eftermiddag i Bondebacka

Nix, det blev inga bilder idag! Men när jag väl lägger ut så blir det desto fler, för idag har jag tagit en hel del! När jag kom hem från jobbet så konstaterade vi att det var för fint väder för att bara sitta inomhus så vi packade lite filtar och annat smått och gott och gick till Bondebacka. Och där satt vi sen hela kvällen, riktigt härligt!
Och på hemvägen råkade vi gå förbi en korvkiosk så en tunnbrödsrulle bidde det.
Nu har jag krupit ner, hoppas på att somna ganska snart!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar