Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 28 juni 2011

Bilder från midsommardagen och Bondebacka, suttit på Motormuséet och storseger för Piraterna

Jag kan ju säga till direkt: Dagens inlägg innehåller mååååånga bilder, så har du inte så snabb uppkoppling eller läser från en mobiltelefon eller nåt så ta och gå och brygg en kopp kaffe eller nåt NU så kanske bilderna laddat klart när du är tillbaka :)

Har ägnat kvällen åt att fixa med de senaste dagarnas bilder. Och även om de blir så pass bra att det inte är nåt "photoshop"-jobb att tala om när jag tar med kameran så krävs det ändå sitt pyssel. Lägga på ram, sätta copyright-stämpel osv.

Midsommarafton blev det inte så jättemycket bilder, i alla fall inget sevärt. Men desto fler på midsommardagen. Men då vill det ju i och för sig till att man tycker att våra djur är sevärda, men det gör ni ju, inte sant... ;)
Det blir inte så mycket text idag, förutom bildtexten då.

Nyblivna pappan Elliot :D
Hedwig
Sune
Hedwig spanar i fönstret...
...får syn på något riktigt spännande...
...försöker på diverse sätt att komma åt det hon ser...
...men som vanligt slutar det med "Ehh, hur hamnade jag här??"
Oliver, som mår betydligt bättre efter sin antibiotika-kur
Elliot tar en power-nap
Nu börjar det bli sent... Undra vad resultatet av denna foto-koncentration blev...?
Som sagt - sent. En efter en gav de upp.
*ZZZzzzzz.....*





Nästa bild-serie kommer från gårdagens besök på Bondebacka. Varmt och gott, solnedgång, natur och mycket radiomaster blev det :)
"Klätter"-masten. Längtar tills jag får se världen från ovan :)
Den andra masten :)
Solen är på väg att gå ner
Masterna är faktiskt rätt höga.....och Fredrik är liten :)
Testade att zooma in "lite". Visst är han söt i gröngräset! :)
Vände mig om och knäppte ett kort
Solen och masten ur en annan vinkel
Mastens "botten" och...sommaräng, måste man väl säga!
Klöverblomma.....eller nåt
Bara.....blomma...
Och här är Sandra! Legat i solen en aning för länge...?
Man borde ta en fästing-check idag...
Masterna
En humla käkar middag
Smörblomma
Hej då, radiomasterna!

Idag har jag jobbat och idag var det VARMT. T.o.m inne på vårt svala lager. En dag som denna gladdes man åt att INTE skifta, och få börja jobba kl 15. Kul att få känna den känslan också :)
Efter jobbet var det Harmoni och göra benen sommar-fina, haha :) Fredrik satt på Motormuséet så vi tillbringade resten av eftermiddagen där. Har kollat på tv nu ikväll; en nervös Måns ZelmerlöwSkansen, och sen följt speedway'en. Stor-seger till Piraterna mot Hammarby!! :)

Kom på att jag måste duscha innan jag lägger mig så det är väl lika bra att ta tag i det! Imorrn är det jobb igen och jag vet vad jag gör de första timmarna i alla fall, känns skönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar