Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 24 juni 2011

Trevlig midsommar!

I helgen skickar jag gratis MMS och det har jag utnyttjat, har nog de flesta av er märkt...! :) I alla fall ni som jag har telefonnummer till, lite av en förutsättning :)

Vad man uppskattar helger och ledigt på ett helt annat sätt när man är ledig! Behöver inte jobba många dagar för att märka enorm skillnad!

Har inget vettigt att skriva idag, känner jag. Ska snart in i duschen och sen ner till Västra Lund och fira midsommar. Äta sill, haha :) Kanske nosa på lite styrkedroppar, så sover jag gott sen, efter veckans bravader :) Men jag hoppar över stång-dansen. Tror inte ens det finns nån stång. Möjligtvis lite ledstångs-hambo framåt natten, vem vet :P

Trevlig midsommar på er!!


Just ja, Hedwig bad om att få vara med också och eftersom det är midsommarafton så måste man ju vara lite snäll. Så här kommer en hälsning från en bitchig skönhet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar