Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 26 juni 2011

Valpar och snart dags för arbetsvecka nummer två

Hemma igen.
Idag kom äntligen solen fram och nu bör man ju ta vara på den när jag inte har så mycket tid på dagarna. Blev lite väl mycket sol och färg idag bara, nu är det väldigt nära sol-frossa... Men men, hellre det än minusgrader! :)

Har haft en rätt bra helg. Har tagit ganska mycket bilder men jag orkar inte lägga upp dem nu, får bli kanske imorrn. Är mest bara inne här och vänder innan läggdags.

Och så måste jag såklart berätta att Elliot och Iza fick fyra små valpar i morse! :) Glad och stolt farmor! Hoppas kunna lägga upp lite bilder på valparna snart!

Ska kolla klart på "Solsidan" nu och sen duscha, imorrn börjar min andra arbetsvecka på Autoliv. Fem arbetsdagar på rad, det blir helt klart spännande...! Men sen är det ju helg igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar