Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 10 juni 2011

Purken på parkeringskaoset!

Hemma från jobbet och på g (=förbannad!) som fan!! Kanske borde man leta på nån frukost... Näe men nu väntar två riktiga helvetes-helger! Folk, eller kanske "folk" passar bättre, kommer till vår lilla stad från hela världen för att trampa cykel. Och det finns fasen inte en parkeringsplats i hela stan! Då är det inte kul att bo mitt i smeten... Trodde det skulle vara lugnt tills imorrn i alla fall, men så är ju "MiniVättern"-fjompet ikväll!! Förvuxna spermier som ska cykla ungefär 200 meter, fasen vet om inte stödhjul är obligatoriskt, och så ska alla föräldrar stå utmed vägen och vara sååååå stolta!! Va fan, kan inte föräldrarna också vara duktiga och ta cykeln då så normalt folk kan få slippa parkera antingen jävligt olagligt eller annars halvvägs till Askersund när man ska hem?? Nu när jag kom så stod bilarna i kö och väntade på parkeringsplatser, och det går väl kanske an om man bara ska hoppa in och hämta pizza men jag har planerat att stå lite längre än 4 minuter... Näe fram med bättre sexualundervisning i skolan så kanske vi i fortsättningen slipper trams som "MiniVättern", skaffa hund eller en fräsig bil istället!! (Men parkera för guds skull nån annanstans än här....!)
En idé kanske...?? Men då blir det väl tjuta och väsnas av istället! *suck*

 Hmm, få upp blodsockret en bit var det jaa... Smirnoff Ice får funka så länge, det är ju helg!

I övrigt slog jag försäljningsrekord idag! :) Fast allt som såldes gick under de första 40 minuterna, sen hände inte alltför mycket.

Krogen ikväll kanske?? (Kommer osökt att tänka på "*Jag vet att bilden av mig spricker, men jag är BARA lycklig när jag dricker!*" :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar