Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 11 juni 2011

Fritidsgården Hugo blev plötsligt äldreboendet Hugo, men fasen så kul det var!! :) Och TjejVättern.

Visst blev det krogen igår, vem hade trott nåt annat?? :) Mötte upp Sofia och Fjunis (kallar man annars Törnis och försöker odla skägg när man är 13-14 år så får man fasen skylla sig själv..!! :D) utanför Hugo och så satt vi där och fördrev tid. Mats Lideborg (vem annars? :)) började spela och dominera. Så rycktes dörren plötsligt upp på "fritidsgården" Hugo och in störtar stora delar av 50+-eliten med Ulla och Åke i spetsen :) Och jädrar vilken fart det blev!! Det behövdes efter onsdagens student-chock! Igår hade ju studenterna vett att hålla sig på Harrys i alla fall! Syrrans kompis var där och bad henne komma dit för det var brist på "äldre tjejer" där, det säger väl det mesta... :)
Så det var drag på't! :) Hoppas på en repris ikväll när PM's spelar på Sjöbris! Tyvärr verkar inte vädret vilja visa sig från sin bästa sida men det får väl funka ändå! Lite "Beds are burning" och det skulle kunna snöa, inte blir man kall för det :)

Annars håller jag mig inomhus idag. Det är så mycket tanter och cyklar och bröte på stan!! TjejVättern kallas visst fenomenet... Näe jag sitter i min sparkdräkt på tryggt avstånd från allt det där! :)

Annars så är det visst lugna gatan här idag, har inte ens nåt att gnälla på! Skulle säkert kunna komma på nåt om det bara är det, men jag orkar inte :) Mina sömnproblem håller i sig. La mig strax innan 3 igår, vaknade kl 5. Och i skallen ekade "Där björkarna susa" i skallen, och blev inte av med skiten!! Om nu nåt måste fastna så kan det väl vara nån vettig låt i alla fall?? Men det var inte mycket mer att göra än att ligga och lalla tills jag somnade igen. Vaknade när Fredrik gick till jobbet 9.30, hoppas han inte blev överkörd av en cykel... :)

Inte dåligt fager utsikt man möts av när man slår upp ögonen på
morgonen! Vårt lilla "sunshine"..! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar