Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 23 januari 2010

Då var man äntligen flyttad!

Då sitter man ÄNTLIGEN i nya lägenheten!! Har precis duschat, och det fick bli en sittande dusch då vi inte fått upp draperier och sånt än. Det känns annorlunda mot när vi flyttade senast. Denna gång ska det bli kul att göra i ordning, inreda, få allt bra! Senast sket sej ju mycket redan från början och jag insåg att t.ex. vardagsrummet inte var så mycket annat än fönster. Nu finns ETT fönster, fullt lagom! Och så har vi fått upp min gamla tv-bänk, den har jag saknat!!
Och kroppen värker ganska ordentligt…! Har blåmärken lite överallt, vadmusklerna känns ungefär 1 dm korta, armarna känns som schimpans-långa. Blir inte kul att vakna imorrn…! Men nu är vi på plats i alla fall! Har bara lite krafs samt förrådet kvar i gamla lägenheten, och så städningen såklart.
Har inte fått in internet än så jag bloggar från mobilen, så mycket längre blir det inte ikväll. Ska bli så skönt att krypa ner i nybäddade sängen!
Slutligen ett VANSINNIGT stort tack till Marie och Peter som slet som djur idag för att hjälpa oss!! Det hade fasen inte funkat utan er! Vi får ta en kväll så snart vi fått klart här med nåt att äta och kanske lite Guitar hero :) 
Och på tal om mat så bjöd mor på ”Matverksta’n” ikväll, det satt fasen inte fel!
Näe, läggdags! Imorrn fortsätter slitet…!

1 kommentar:

  1. Grattis! Skönt att va på plats Ska bli kul att se nya stället sen..

    SvaraRadera