Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 26 januari 2010

Fixat i hyllorna, ljusparty och mina experiment fortsätter…!

Kväll igen. Har fixat lite i hyllorna idag, ställt in böcker och sånt. Börjar NÄSTAN bli bra här nu! Sen ikväll har jag varit hos Anna på ljusparty. Himla trevligt, det är bra när man inte är så många, blir en helt annan stämning då! Och hurtig som man är så gick jag dit, kan ju inte ta bilen överallt  Och sen behövde Fredrik bilen bättre då han fixade i gamla lägenheten! Så nu blir det snart lite nya dofter här i lägenheten, spännande!

Sen så har jag haft tråkigt och då håller jag på med human-projekt. Denna gång blev Facebook drabbat. Alltså skriver man om något roligt som händer, man är kär, man mår bra, man ska göra nåt kul, man har gjort nåt kul – vem fan bryr sej liksom?? Men om man skriver nåt mer kontroversiellt… DÅ minsann kryper folk fram ur sina hålor och är inte sena med idiotförklaringarna! Jag förstår inte riktigt nöjet i att "glädas med andras motgångar" så att säga. "Är du kär? Precis som jag bryr mej då…". "Är du ledsen? Men gumman vad har hänt, du vet att jag finns för dej! Vi har inte snackat på tre år, men jag finns här om du vill prata!". "Försvarar du pedofiler? Åååhh din jävla idiot, är du allvarlig, hallå i huvudet eller??". Tycker fenomenet är ganska intressant faktiskt…! Fast man märker ju snabbt vilka som verkligen är en’s vänner!
Idag tröttnade jag på alla "Alla pedofiler borde slaktas!"-grupper hit och dit, så jag skrev nåt i stil med "Varför hatar man pedofiler?? Själv hatar jag folk som förgriper sej på barn…!", och jag blev INTE vidare poppis… Fast ärligt talat, det där är närapå sanningsenligt. Liksom pedofili är en sexuell läggning. Folk får väl sitta hemma på kammaren och tajja till precis vad fan dom vill?? Fantisera om barn, djur, döda, stora tuttar, gravida, nunnor, vad som helst, det är väl inte mitt problem?? Oftast har jag inte ens en aning om det! Liksom vem vet vad kompisens trevliga pappa gör när familjen sover..? MEN när de gör verklighet av sin fantasi, går "hela vägen" och ofredar/utnyttjar barn, djur, döda, vad det nu må vara, DÅ är ett dödsstraff för lindrigt…! Jag tycker man bör göra skillnad på fantasier och verklighet. Jag brukar säga det "Du får vara hur homosexuell du vill, men låt för fan bli mej!!". Näe, fantasier kan man ju inte göra så mycket åt, ska man prata just pedofiler så tror jag att ytterst få är speciellt stolta över sin läggning. Man kan väl inte HATA någon för att den högst ofrivilligt går igång på udda grejer?? Ska man HATA alla med böjelser då? Och allra främst; ska man TA REDA på folks böjelser IFALL det kan finnas en anledning att HATA dem??  Eller är folk så trångsynta att "Pedofil=Fet svettig Anders Eklundh"?? Ojojoj så fel man kan ha…!
Näe som sagt, gör vad du vill hemma på kammaren, gå ut på en badstrand och lägg dej i en buske och plåta, stick hem och runka, köp en konstgjord får-fitta och pumpa dej genomsvettig, men tala FÖR FAN inte om det för mej, och JÄVLAR om du tar fantasierna ett steg längre…!!  Jag HATAR inte "pedofiler", jag hatar människor som förgriper sej på barn. Jag HATAR inte "nekrofiler", jag hatar människor som sätter på lik. Jag HATAR inte "homosexuella", jag hatar tjejer som försöker ragga på mej. Troligtvis så finns en "hel drös" av dessa konstiga och ofta sjuka fantasier i min närhet, kanske närmare än jag anar. Jag HATAR dem inte så länge de håller sej passiva…! Blir de aktiva så skulle jag själv kunna kastrera dem med en rostig bordskniv och stoppa in det jag tar bort i örat på dem.
Så som sagt; Jag hatar inte pedofiler, jag hatar folk som förgriper sej på barn…! Därmed INTE sagt att jag på något sätt förstår böjelsen, tycker den är vansinnigt sjuk, men jag förstår ändå ATT man kan ha böjelser. Det är BÖJELSEN som är sjuk, sällan PERSONEN i sej. Så länge man inte ger efter för böjelsen.
Ärligt talat, jag ÄLSKAR att provocera enkelspåriga pk-människor! 
My human projects goes on and I love it….!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar