Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 18 januari 2010

Ny sms-polare!

Glömde ju skriva; igår fick jag en alldeles ny sms-kompis! Kolla bara:
SMS
Himla vänligt av dem och göra sej besvär, på en söndag och allt! Jag och min nya kompis kommer nog ha ganska mycket kul ihop…! Fast jag vette sjutton hur JAG ska kommunicera, verkar bli en envägskommunikation detta… Men men, man får vara glad för det lilla!
(Som om det inte vore nog så har jag nu kommit på att man kanske borde, och även lärt mej stämpla mina bilder…!  Tror kanske inte att någon skulle vilja ha just denna, men…)
Näe det är bäst jag går in i duschen och förbereder för vår dejt! Sen blir det en sväng på stan, har lite jag tänkt utforska!  Jag uppdaterar när jag kommer hem, eller senare ikväll!

Jo pappa, när jag ändå kommer ihåg det; Imorrn kl 13 ska Elliot få manikyr! Så jag hämtar honom vid tjugo i ungefär. *Marie, du är så snäll som hjälper oss!! *

1 kommentar:

  1. No probem, klart jag hjälper dig med Elliot!!
    kram

    SvaraRadera