Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 31 januari 2010

Städat klart, lämnat kartonger, stekt hamburgare och till sist vin och ”Innan frosten”

Har egentligen inget speciellt att skriva, men kan ju visa att jag kan skriva fler gånger på en dag 
Nu är äntligen gamla lägenheten färdigstädad, vi gjorde det absolut sista idag! Och vi gjorde även ett ryck här i nya och jag ska väl inte säga att vi ser ett slut på det riktigt än, men jag måste säga att det hände en hel del ändå! Ska få upp lite tavlor på väggarna och så så att sånt i alla fall kommer bort från golvet. Så det kan nog bli riktigt mysigt här! 
Så har vi varit hos mor och far och lämnat tillbaka flyttkartonger som vi lånat. Det var inte riktigt piggt där, var visst fest igår  Vi själva var kvar igår kväll tills grannen kom med sitt dragspel. Ett väldigt intensivt ljud det där, även om det är kul med nån som kan spela! Kan nog bli lite jammande där i framtiden, "Säkkijärven polkka", "Drömmen om Elin" och "Svinsta skär" verkade ju helt lovande!  Fast sen ärligt och allvarligt och alkohol i all ära, men varför går man in till en familj som har fem katter och en hund som de absolut lever för, och berättar hur jobbigt det är när djuren dör?? Att man sörjer i flera år efteråt osv. Tack, jag tror jag kan räkna ut det själv faktiskt, och är galet glad för varje dag som jag får med våra djur!!

Sen så var vi och handlade. Behövde glödlampor och dubbelhäftande tejp. Får väl se hur mycket tejpen räddar prydnadsgrejorna när katterna kommer hem  Sen gjorde Fredrik hamburgare och nu blev det t.o.m en flaska vin till "Wallander"-filmen.

Sen är det dusch och läggdags och imorrn besiktning… Se hur pass man behöver öppna plånboken…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar