Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 25 maj 2010

Febern stigit igen :(

Måste säga att jag är lite moloken… Trodde ju febern och ”det sjuka” var på väg bort då jag bara haft pjåsk-temp ett tag nu, som 37,7-37,8, så kom Fredrik hem från jobbet och tyckte att jag var varm. In med pinnen i truten igen och nu var det minsann 38,5…! Vad är det här??? Imorrn ska jag i alla fall åka ut till Kalvestad. Dels för att träffa Uno och dels för att bara visa upp mej. ”Här är jag och såhär mår jag!”. Känns inte jättelockande att gå in i ett hönshus men kan ju inte vara borta hur länge som helst! Och förhoppningsvis kan jag kanske få slippa själva hönshuset.

Nu kommer Fredrik med mat, tur att jag är såååå hungrig… :( Får försöka peta ner lite i alla fall när han är så snäll och duktig! ♥ Annars blir kvällen lugn, ska följa Piraterna-Västervik på webben. Heja heja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar