Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 16 april 2010

1-0 till DIF, event på jobbet, neurologen och TRÖTT

Igår var jag trött. Vi hade ett event på jobbet så det var full fart hela dagen! Tur att det fanns lite inventering att göra så man kunde komma undan lite emellanåt :) På kvällen var det hockey och (givetvis :) ) så tog DIF ledningen över HV med 1-0 i matcher! Så det var lycka på hög nivå…! :)

Idag var jag uppe tidigt för att träffa min neurolog. Och vi kom väl fram till att livet är rätt stabilt just nu. Tänk vad lite sysselsättning kan göra :) Ska tillbaka om en månad igen, får hoppas det är lika bra då!

Så det blev att börja jobbet en timme senare, jag var inne till 11. Har packat upp varor och brottats med kartonger :) Det måste varit en syn, tur ingen var i närheten…! Och efter jobbet så gick jag och trakasserade Fredrik till han klappade igen butiken. Sen blev det lite After work på ”Med eller utan”. Nachotallrik och stor stark för 99;-, som hittat! :) Och det var riktigt gott så det blir nog fler gånger!

Nu sitter vi i varsin soffa med varsin katt och varsin dator och tittar på ”Talang 2010”. Sen blir det ”Så ska det låta” och sen tänkte jag stupa i säng :) Imorrn blir det nog att kolla på fotboll med Anna, ett bra sätt att fördriva lite tid medan gubben jobbar! Sen får vi se, ska väl ner till mor och far på kvällen. Vulkanutbrott på Island har sett till att de antagligen inte kommer iväg till utlandet på söndag, lider med dom! :( Men det kanske kan bli något annat trevligt, såsom kanske en Ålandskryssning, det händer ju aldrig annars så…! :D

Näe nu är jag trötter…!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar