Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 8 april 2010

DIF i SM-final!!!! Och inventerat borr…

Om jag var mysigt lycklig igår så vette fan vad jag är nu…! :) Galet lycklig! DIF i SM-final!!! Fast, om man nu måste klaga på nåt och det måste jag ju jämt, här har man haft vilopuls sen första perioden. Det blev aldrig ens spännande ju…! Sådär, slut-klagat, nu ser vi framåt och hoppas på att det ska bära hela vägen!

Annars då? Jobb, inventerat borr :) Marie kom och hälsade på så när jag slutade skjutsade jag hem henne och passade även på att smaska lite te och scones :)

Är trött idag så nu blir det alldeles strax läggdags! Avslutar med en liten ”favorit i repris”:



Det är kärlek på högsta nivå…! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar