Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 9 april 2010

Vanlig dag, ny favoritlåt och lite födelsedagsfirande i förskott

Jag hann innan klockan blev natt :)

En vanlig dag. Kom till Würth utan att köra vilse, nu har jag nog varit där för länge :) Fortsatte att inventera, sen gjorde jag och Peter om lite i butiken. Förstår inte att familjen Andersson är så pippi på att göra om hela tiden…!! Fast Marie var värre, hon vände ju på hela Djurnära! Men det blev bra i alla fall! Har gjort min första vecka av åtta nu och det känns riktigt bra!

Sen åkte jag och tränade. Cyklade som en dåre, lyfte skrot, var bra loj på löpbandet sen… Men vad fasen, det är tanken som räknas! :) Så gick jag till Pressbyrån och hämtade paket, födelsedagspresent till far, och sen stod jag och trackade Fredrik i en timme innan han slutade. Förhoppningsvis blir det ny mobil för Sandra snart, det börjar bli dags nu…!

Hem och nu har vi haft lite mys-kväll. Lite pre-födelsedag med bubbel, räkor, vitlöksbröd, ost, kex, lite mer vin osv. Usch, man får ju ångest av att bli så gammal…!! Nu sitter Fredrik på youtube och kollar gamla Nintendo 8-bit-spel, nostalgi nostalgi :) Jag gör inte så mycket, glider runt på nätet, lyssnar på musik emellanåt. Har hittat en ny favoritlåt. Det sker ganska ofta… :)Hero of war” heter den. Först när jag hörde den så tänkte jag väl mest ”Fan vilken bra och mysig låt!”, men nu när jag utforskat texten närmare… Den blev ännu bättre!! Men var tvungen att ha en diskussion med min sambo först om vad han egentligen menar med sin text. Jag lägger ut klipp så snart jag får tid och lust (Oj, det blev visst ganska direkt..! :) ) så får ni själva avgöra. Är han krigsskadad galning eller hånar han samhället?? Skulle tro på och hoppas på det senare…!



Hur som helst så är låten hur mysig som helst!!

Imorrn ska jag sova tills jag vaknar, åka och träna om tid finns (troligtvis inte), sen åka ner med djuren till mor och far och sen blir det födelsedagskalas för hela slanten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar