Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 2 april 2010

En vanlig dag, DIF-LHC 1-0 i matcher, smörgåstårta och påsk

En vanlig dag igår. Fika hos Marie, trevligt som vanligt, goda scones, dampiga djur och sen hem och göra ingenting. Rattade in radion kl 18.30 och lyssnade på när Djurgårn tog en ”enkel” seger i första semifinalen mot Linköping. ”Ettan kom, tvåan kommer så småningom…!!:D Ser verkligen fram emot måndag! Fast det spelas ju visst 7 semifinaler också, jag trodde det bara var 5, så det blir ju tyvärr inget avgörande då. Men kul ändå! :)

Nu ska bara Fredrik vakna så ska vi packa ihop oss och åka till min kära mor som fyller år idag, hurra hurra hurra! :D Smörgåstårta, det har jag sett fram emot länge!

Trevlig påsk (jag tycker ”glad” låter så jävla b, vet inte varför…!) på er alla därute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar