Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 20 april 2010

Smått seg, tårt-jakt i Linköping och varma mackor

Idag är Sandra trött, tro det eller ej… Har ätit ett par (Marie; TVÅ stycken!! :) ) varma mackor och nu blir det fasen läggdags snart…! Kom ju i säng rätt sent igår ändå och idag var det Linköping och jobb igen. Har packat upp varor idag! Sen så skickade handledaren ut mej mitt i centrala Linköping (nästan…) för att köpa en tårta…!! Jag som har så bra lokalsinne att jag kört vilse i Skänninge, i Spekeröd och hittar knappt i min egen garderob!! Men det gick faktiskt bra, jag hittade ett bageri. Sen ska man ju parkera. Hitta en parkering, hitta tillbaka till bageriet, köpa tårtan och sen hitta bilen igen… Men jag klarade det förvånansvärt bra faktiskt :) Sen tillbaka till jobbet och äta upp tårtan…!

På hemvägen plockade jag upp Marie i Klockrike och så blev det te, scones och en massa trevligt prat! :) Pratade en del om Åland och vi hade ju trevligt sist, så vi planerar att åka igen! Vi får väl se, vi pratade om ett datum, men får återkomma till om det passar eller inte… Men jag hoppas det ska bli bra! :)

Näe, duscha och packa ner sej i bingen…

1 kommentar:

  1. Japp, jag har ätit ett par mackor nu på morgonen!!!:)
    Hoppas vi kan komma ut på båten igen!! Det var superkul sist.
    Kram kram

    SvaraRadera