Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 4 april 2010

Påsken är över, andra raka för DIF och lugn söndag

Då var påsken över för denna gång. Och man kan lugnt säga att jag har fått min beskärda del av smörgåstårta, godis, Jansson, köttbullar, prinskorv och sånt. Dock dåligt med ägg och ingen som helst påskmust, men det gör inte så mycket! :) Igår bytte pojkarna däck på min/vår bil, sen tog de det lugnt i solen :)




Och Djurgårn gjorde inga som helst misstag mot Linköping, utan tog andra raka segern. Och imorrn kommer trean…! :)

Annars så har det mest sett ut såhär:



Näe, vi är inga nördar eller så, vi har bara var sin dator och alla sitter på samma ställe :) Vet inte om det syns men på alla tre skärmar är Facebook uppe…! :) 2010-talets sätt att kommunicera…!

Nu är det lugnt, Fredrik är iväg och tankar och handlar godis. Händelserik dag…!

Hittade en söt bild på mej och Elliot, och sen tog jag ännu en bild på Rasmus igår, de får avsluta påskdagen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar