Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 18 april 2010

Grattis pappa!! Fast inställd resa...

Ett snabbt inlägg!

Det blev ju inte riktigt som någon annan än den köttbulle-älskande draken i vulkanen på Island (jag KAN ha sett för mycket på ”Bamse”…) och så möjligtvis Elliot :) tänkt sej så i morse lyfte inget plan mot Kanarieholmarna med min mor och far inuti. Men däremot så blev det snabba bud och en sista minuten-resa ut på sundet mellan Svea rike och Koskenkorva-land istället…! Som någon timme går bussen så jag ska bara packa det sista, maila runt lite då mina planer för veckan ändras lite och sen bär det av! Man kan aldrig få för mycket av Östersjön! :)

Så slutligen, GRATTIS till min farsgubbe på 60-årsdagen!!!! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar