Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 23 oktober 2010

Andra veckan på Lekia gjord, träning och födelsedagskalas

Då var det helg igen, vette fasen vart den här veckan tog vägen! Och jag har redan varit på Lekia i två veckor! Nu väntar vi bara på jul-ruschen, packade upp de första tomtarna igår...

Det har ju varit så fint väder ett tag nu, kallt men fint. Så i torsdags bestämde jag mig för att ta årets sista runda i Råssnäs. Brukar ha riktigt svårt att springa i kyla, värker ju långt ner i luftrören. Men tji fick nog jag, det blir säkert fler rundor! Funkade riktigt bra att springa trots att det bara var ett par plusgrader och på ena sidan udden så blåser ju isande vindar mest hela tiden. Men det var riktigt skönt! Hade kunnat fortsätta ännu längre, men då var det mörkt och det kändes sådär att vara ute i skogen då :)

Även igår blev det en stunds träning efter jobbet. Springa löparband och lyfta skrot. Och försöka spara benen till spinningen. Sen var jag nere på stan en sväng och shoppade loss lite. Händer inte ofta, men ibland så :) Inget speciellt, två tröjor, så jag håller mig varm i vinter :) Efter det var det dags för födelsedags :) Hedwig fyllde 2 och Elliot 4. Så det blev att åka ner till Borensvägen och först äta fläskfilé och pressad potatis och sen den obligatoriska tårtan :) Och givetvis skulle födelsedags"barnen" ha också!
Hedwig fick en egen bit till att börja med....

...men upptäckte snart att matte hade en mycket större bit, så då var ju den mer intressant såklart! :)

Även Totten fick sin beskärda del :)

Så det var en trevlig födelsedag! Nästa att fylla år är Robban, så om ett par veckor blir det nog tårta igen :)

Idag var det spinning. Klämde in mig i hörnet som vanligt, där trivs jag bra :) Och jag och Therese konstaterade efteråt att vi överlevde idag också :) När jag ändå var på plats så blev det även en sväng inne på gymmet, försöka bygga överkroppen lite. Så nu är jag ganska seg...

Har packat inför imorrn. Som vanligt skulle jag kunna vara borta ungefär en vecka, men det är som det är :) Så imorrn såhär dags har jag precis ätit "frukost" i Nyköpingsbro och är på väg upp till Stockholm.

Och förresten, vad är det för galning så håller på och skjuter folk i Malmö då?? Ställde han/hon upp för Sverigedemokraterna i personvalet, tror ni...? Det tror faktiskt inte jag. Inte riktigt deras politik faktiskt. Och undra hur många som nu säger upp bekantskapen med mig p.g.a det uttalandet... Ärligt talat, vilket jävla folk det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar