Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 6 oktober 2010

Bad igen, goodbye solbränna och spinning

Återigen en sån där ytterst händelserik dag.
Fast idag har jag i alla fall varit utanför dörren. Började dagen på Harmoni. Och det "slog" mig hur satans kallt det faktiskt är nu, blåsigt och ruggigt ända in i märgen liksom. Och inte blev det bättre av att bli av med hårstråna på benen heller :)
Sen var det bad. Första gången på tre veckor. Har ju varit kryssning, Gran Canaria och allmänt sliten efter 6 timmar i flygplan och 3 timmar i bil, men idag var det dags igen! Och det är ju för jädra gött att ligga i varmvattnet och bara vara. Fast när jag duschat efter badat så konstaterade jag att solbrännan är på väg att ramla av, bokstavligt talat:

Stackars mig. Men vad gör man, bara att boka nästa resa till solen :) Drömma går ju i alla fall... Nästa trip till utlandet blir Åland om två veckor, men tror jag håller mig ifrån soldäck då.

Sen vette fan om jag inte gjort bort mig... Har ju velat testa spinning ett tag men det har aldrig blivit av. Jag har inte fått med mig någon och det har inte passat och det ena med det fjärde, men nu hade Therese varit där på intro-pass så jag frågade om jag kunde följa med nästa pass. Och javisst! Lördag kl 10... Då är man ju som piggast, perfekt tid för livets första spinning-pass. Men men, bara att bita ihop och köra på! :)

Nu är det strax läggdags, ska se en "Beck"-film, tänkte vi. Och imorrn kommer Totten hit, jag ska vara hundvakt åt min egen hund för mor och far ska visst dra iväg till Ullared på fredag :) Så då får Sune och Hedwig motionera lite, det kan de allt ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar