Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 5 oktober 2010

Socialt middagssällskap

Jag klarade potatisskalningen galant! :) Och Fredrik skötte resten av matlagningen, samtidigt som det blev lite tvättande. Så nu är man redo inför måndag, det gäller att vara tidigt ute :) Och till middag blev det som sagt ost- och skinkfylld baconlindad kycklingfilé, hemmagjord klyftpotatis och tzatziki. Har ätit sämre mat i mina dagar, absolut...! Dock lämnade väl sällskapet en del övrigt att önska... :)
Social kille det där... :D
Men men, man får väl inte vara sämre än att man kan dela med sig lite av sin sambo, om det inte är värre än så, så... :)

Nu är det "Navy CIS", om jag inte ska göra så att jag kryper ner och läser bok istället. Återstår att se...!

1 kommentar: