Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 2 oktober 2010

"I am who I was born to be"

Lite musik såhär på "morgon"kvisten.
Jag är lite seg av mig så jag har precis upptäckt Susan Boyle. Ni vet, den utseendemässigt rent anskrämliga damen som knallade upp på scenen i "Britain's Got Talent" och sjöng skiten av juryn, publiken och hela världen. Och mig. Nu. En sådär 18 månader senare. Men dock. Så nu rullar skivan "I dreamed a dream" på Spotify här när jag är på lite soft humör. Och favoritlåten är denna:


Tänkvärd text! Lite som "Gabriellas sång" ungefär.

Ett kort inlägg nu, ska strax åka med Anna på säsongens sista fotbollsmatch. Blir nog fasen att ta med sig vantar. Jag saknar Gran Canaria...! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar