Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 30 oktober 2010

Vadstena-kväll i Parken och lugn tränings-lördag

Idag känns det bättre. Eller jaa, jag har helt enkelt inte tänkt på all bröte så det är väl därför. Vill försöka fortsätta att hålla det ur tankarna.

Igår var det Parken. Längesen jag var där nu! Men lika skoj som vanligt att se och höra Wahlströms och Casanovas. Fast man börjar kunna dem nu... Just för tillfället är nog faktiskt Highlights bäst. Lite dans blev det också, men ytterst lite. Var inte riktigt upplagd för det. Sen får jag lite damp på folk som bara stryker omkring. Vill ni dansa så kom och säg det då, varken Fredrik eller jag bits.....speciellt hårt. Näe men vad fasen.
Strax efter 2 var det slut, åkte hem, kom på att vi var hungriga, knallade ner till stan och handlade mat, gick hem och åt maten. Strax efter 3 var det läggdags. Var väldigt klar över att strunta i spinningen idag, behövde verkligen sova. Men jag vaknade strax innan 9 och då var det ju lika bra att packa och åka. Funkade fint idag med förutom att jag fick ont i hålfoten. Har haft problem med en sena där förut, hoppas inte det kommer tillbaka. Hur som helst, efter spinningen blev det lite överkroppsmuskel-byggande och lite löpning. Skönt pass! Och när jag duschat så konstaterade jag att dagens strump-tema var...
...GRODOR!! :D
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ugglat vid datorn och nu "Doobidoo" på tv. Och det är väl ungefär så som kvällen kommer fortlöpa. Är jag riktigt snäll kanske jag får en cider, vem vet... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar