Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 13 mars 2010

Ishockey ikväll!

Blev lite sovmorgon idag, fast ”bara” till 11 ändå. Nu sitter jag och laddar för påklädning och lite iordning-görande inför kvällen. Först blir det en trip till en av mina gamla arbetsplatser (nostalgi!) för att grunda med lite drickbart och sedan vidare in till Linköping och Cloetta center. Det är några år sen jag var på hockey nu så det ska bli kul! Sen får vi se, hörde lite rykten om en eventuell sväng på stan efteråt, men det har vi inte sett än :) Kul att komma ut lite hur som helst! Och skönt att slippa Melodifestivalen, känns som det är upplagt för aggressionsutbrott… Jag menar, har vi inte lärt oss någonting av de senaste årens fiaskon??? Senast jag kollade så hade en falsksjungande liten nippertippa från ”Idol” lägst odds. Snälla…!! Dock vet jag inte vad vi ”borde” skicka, men jag tror ju snarare då mer på dessa disco-dängor à la Ola och Eric Saade. Hur som helst så har den där tävlingen blivit lite väl politisk för att det ska vara seriöst och neutralt tävlingsmoment. Näe, tacka vet jag ishockey! :)

Jaa det var väl ungefär all for now…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar