Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 28 mars 2010

Varvar ner efter fest och klock-problem

Har precis kommit hem. Efter en seg dag där jag mest betade av ”Rederiet”-avsnitt så väntade en kväll med Pernilla, Janne, Jennifher och Johan. Och givetvis lille Macho också :) Vi var så hurtiga så vi gick ut till Råssnäs! God mat fick vi; kött och klyftpotatis, sen spelade vi lite gitarr och ”sjöng” och sen drabbades vi allihopa av nån slags fett-koma, som mest sov fyra stycken i soffan samtidigt :) Sen gick vi hem igen, så det blev inte så jättesent, skönt det! Nu varvar jag ner med cider och semla… :)

Ska snart krypa ner, imorrn ska jag på ljusparty i Linköping med Marie. Men tveksamt om jag kommer handla nåt denna gång, har ju ljus så det räcker ett bra tag framöver…! Men trevligt att komma iväg en sväng ändå!

Hoppas bara klockan inte spelar spratt! Förr var det enkelt; det var bara att ställa om alla klockor innan man gick och la sej, men lever vi ju i modernare tider nu så en del prylar ställer om sej själva. Fast jag har inte full koll på vilka… Dator, mobil..?? Retligt att flytta fram klockan och den ändå går en timme fel sen.

Nu är semlan slut så nu är det natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar