Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 8 mars 2010

Paket att hämta, ny länk och lite nostalgisk bild-bomb

Idag fick jag sova ordentligt, vaknade strax efter 10. Har inte kommit så långt med dagen än, och fasen vet om jag kommer så mycket längre. Har fått en paket-avi så eventuellt/förhoppningsvis knallar jag ner till stan lite senare och hämtar paketet. Inte varje dag man får paket från Tyskland :) Måste bara till Linköping och handla ramar så jag får min pusselmatta tom igen så jag kan sätta igång! Undra hur många bitar som fattas…

Sen har jag lagt till en ny länk. En tjej som heter Linda som bloggar om sitt liv som cancerdrabbad trebarnsmamma. När jag kollade igenom mina länkar så upptäckte jag hur mycket olycka och negativitet som finns där, men (tyvärr?) så är det ju så att det i regel är människor som dessa som skriver intressant, som kan konsten att uttrycka sej, vars liv och vardag är intressant att följa! Liksom vad bryr jag mej om random ”modeblogg”, ”sportblogg” (möjligtvis lokala då, vem vinner västra fotbolls-fyran i år..?? :) ), ”barnblogg”, ofta inte ens ”djurblogg”. Näe möjligtvis att vänner och bekantas bloggar är skojiga att följa men om någon i Strängnäs varit på utställning med sin pudel i helgen, mej fängslar det inte direkt… Då är livsöden av olika slag betydligt mer intressant att läsa om och då blir ju länklistan därefter!

Sen så har jag kollat igenom externa hårddisken och hittat en väldig massa bilder från ”förr”. Kan ju göra i alla fall ”några” godbitar offentliga :) :

Hur gammal kan jag vara här då...?? 15 kanske? Eller förresten så tror jag att jag fick isbjörnen i 16-årspresent. Bilden speglar nog den tiden ganska bra, tycker inte jag ser riktigt vålmående ut...
Hur gammal kan jag vara här då...?? 15 kanske? Eller förresten så tror jag att jag fick isbjörnen i 16-årspresent. Bilden speglar nog den tiden ganska bra, tycker inte jag ser riktigt vålmående ut...

Tre tjejer på Harrys 7 minuter innan after worken är slut :)
Tre tjejer på "Harrys" 7 minuter innan after work'en är slut :)  
Alla klunsar har en gång varit bebisar! Robban 4 månader och Elliot 5 månader ♥
Alla klunsar har en gång varit bebisar! Robban 4 månader och Elliot 5 månader

Elliot på vår-promenad i Varamon
Elliot på vår-promenad i Varamon

Elliot på nostalgi-afton i Vadstena. Casanovas spelar och grabben somnar... :)
Elliot på nostalgi-afton i Vadstena. "Casanovas" spelar och grabben somnar... :) 

Definitivt något att berätta för barnbarnen! :) I Spekeröds folkpark tror jag inte alltför många har varit, men vad gör/gjorde man inte när Arvingarna spelar... :)
Definitivt något att berätta för barnbarnen! :) I Spekeröds folkpark tror jag inte alltför många har varit, men vad gör/gjorde man inte när "Arvingarna" spelar... :) 

Elliot är med ute på Boren och fiskar kräftor
Elliot är med ute på Boren och fiskar kräftor

Och slutligen, på tal om att fiska... (???) Janne, vad gör du?? :D
Och slutligen, på tal om att fiska... (???) Janne, vad gör du?? :D 


Gamla kort kan vara en riktig guldgruva! I alla fall när man inte är med själv… http://bloggworld.se/wp-includes/images/smilies/icon_cool.gif

Nu fick jag sms om att jag har ett paket till att hämta, mina böcker har äntligen kommit! Så man kanske skulle börja göra lite dag här och dra sej ner emot stan…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar