Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 29 mars 2010

Sovmorgon, träning, en sväng på stan och snart praktik??

Tog sovmorgon idag, vaknade 11.30. Fast stillade mitt samvete genom att tänka att ”egentligen” var klockan bara 10.30… :) Packade kläderna och åkte och tränade. Måndagar är bra, fasen vilken energi man har! :) Foten funkade, med det blir sämre när jag stannar upp… Jaja, det går väl över.

Sen knallade jag ner till stan, lämnade in ett par byxor hos skomakaren, knappen hade flugit bort :) Fredrik och jag åt lunch på ”Chill out” och sen träffade jag Eva på stan. Lunchen till trots så tog vi en fika :) Alltid trevligt att prata skit en stund! Sen gick jag tillbaka till Fredrik, tänkte gå hem rätt snart men så gick klockan så jag blev kvar tills han slutade :)

Och det var väl dagen… Tv-kväll med ”Håkans bar”, ”Hollywood-fruar” och ”Boston tea party”. Sen blir det läggdags! Märker skillnad med träningen på så sätt att jag blir mycket tröttare, men vette fan om jag har lättare att somna.

Just det, jag ringde min handläggare på arbetsförmedlingen om praktiken, och hon hade SÅ mycket att göra så hon hade inte hunnit ta tag i det, men då vi har ett möte imorrn så skulle hon försöka att hinna ringa min blivande handledare och ordna allt till imorrn. Och jag ringde honom nu ikväll och hon hade faktiskt ringt! :)Nu är det ju påsk och allt, men jag räknar väl med att börja som på tisdag…! Det ska bli riktigt kul faktiskt! Ibland är det fantastiskt med kontakter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar