Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 24 maj 2009

Cloetta center is calling…

Då kommer lite rapport från Cloetta center: Robban var som vanligt ensam i sin klass så han fick cert. Men domaren tyckte att han betedde sej som en bebis… Va fasen, han är inte så van vid utställningar! Även om man kanske kan förvänta sej lite mer av honom, som ständigt muckar med de äldre grabbarna hemma Men när det väl gäller så blir han feg! Sen så spöade faktiskt Hedwig sin kullsyster och det var en stor överraskning! Men himla kul! Domaren tyckte ögonen var viktiga och Hedwig hade bättre såna så hon blev etta! Sen hade domaren en favorit-bebis i BiV’en och en favorit-bengal i Nomineringen så det var inte så mycket att göra åt Men både Hedwig och Fredrik som visade henne skötte sej förvånansvärt bra! Nu väntar vi bara på att få åka hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar