Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 24 maj 2009

Utställning om två timmar, katt och hund har lekstuga, samt lite massage-hopp…?

Då var det sömnlöst igen… Känns inte alls bra eftersom det snart är kattutställning. Klockan ringer närmare bestämt om två timmar… Är ju iofs inte första gången som jag åker på utställning icke utvilad, men ändå, känns inte vidare motiverande. Är ju i alla fall skönt att vi bara ska till Linköping och inte Göteborg eller nåt. Jag fattar inte, antingen sover jag jämt, annars inte alls! Visst, det är mycket i skallen nu, med ny praktikplats och så, men tycker inte det är skäl nog för John Blund att bojkotta mej helt och hållet. Jag ligger i alla fall i sängen, himla smidigt att blogga med mobiltelefonen! Jag hade förresten fått mail från en hundmassage-kompis som…jaa vad ska man säga…?…gav mej lite nytt hopp kanske…? Näe men ska väl antagligen anmäla mej till Steg 3 i september, om det nu finns platser kvar. Så nåt att fundera på och grubbla över behöver man ju aldrig sakna…

Annars så har Elliot och Hedwig hållt låda här ikväll. De leker verkligen, springer och jagar varandra. När vi skulle sova fick Elliot för sej att Hedwig inte skulle vara i sängen, utan jagade ner henne hela tiden. Men när Elliot tröttnade och la sej för att sova så gick Hedwig fram och sopade till honom i skallen… Känns som vi inte behöver skaffa ungar i alla fall Nu sover de på var sin sida om mej och det är så mysigt!

Undra om Fredrik har lust att köra till Linköping och om det är hårt straff om handledaren råkar slumra till bredvid sin adept…? Näe jag ska allt hålla mej vaken! Men känns som jag kommer få brottas rätt bra med Hedwig idag så ikväll somnar jag nog gott! Ska se om jag kan få i alla fall nån timmes sömn. Jag skriver säkert på utställningen och meddelar hur det går för mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar