Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 21 maj 2009

Naturäventyr igen, stekt köttbullar och bild-hysteri

Då var det kväll och jag fick ta mej en efterlängtad öl Idag har vi hållt igång sådär duktigt igen! Naturupplevelser i Nässja och Knäppaviken, mega-glass i Vadstena. Kul att åka ut och se världen lite! Och sen middag (online-pizza…) hos mor och far. Det var väl ungefär dagen… Men inlägget kommer innehålla desto mera bilder!

Som sagt så fick vi gör oss att åka på äventyr, så det blev Vadstena. Då måste man köpa glass! Sen fick vi för oss att åka ut till Nässja och se efter hur det såg ut där Sen blev det Sjöbo-Knäppan på hemmaplan. Gillar ju som sagt inte att gå, blir så flåsig, men annars var det säkert jättefint! Sen blev det att våldgästa mor och far. Handlade online-pizza och jag klämde i mej en smarrig taco-rulle. Den var helt okej! Det tyckte iofs inte magen men det är ju inget ovanligt… Kom hem ungefär nyss.

Igår stekte vi som sagt köttbullar. Det gick riktigt bra och smidigt, vet inte om det var vinet som gjorde det, haha

Sen måste jag ju be om ursäkt eller vad man ska säga. Jag skrev ju att botten inte var med ljushållaren som jag köpte. Men säljaren skrattade nog ganska gott åt det för hon hade gjort precis samma miss. Botten var med, fast låg liksom nedanför botten i kartongen. Jag tänkte att "det ligger ju för fan inget där!!", så jag skulle slå hål på kartongen. Men jodå, vek man upp pappskivorna i botten så låt metallskivan där… Skönt att den var komplett så att det inte blev en massa strul med det! Så nu lyser den så fantastiskt fint här i fönstret!

Imorrn är det arbetsförmedlingen… Jag skriver inget mer förrän jag varit där, man vet ju inte, de KAN ju överraska… Men antagligen inte. Så vi får se!

Har lite skrivkramp idag, men tror att bilderna säger mer!

Fredrik steker köttbullar  
Fredrik steker köttbullar och två av mina favoritpojkar i gröngräset!


Rapsfält i Nässja


Stig i Knäppaviken och Sandra själv råkade fastna på en bild


Mina fantastiska ljusstakar *love them!* och Robban blir kammad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar