Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 14 maj 2009

Trååååk….

Har en sån där riktigt piss-tråkig dag idag, då jag inte ens kommit ur pyjamasen… Jag har mailat Per-Åke om några alternativ till praktikplatser, får hoppas att han hittar något bra! Borde putsa fönstrena här, de ser helt förjävliga ut, men det vill jag inte riktigt göra i rusningstrafik… Blir väl sticka filt och dra en "Rederiet"-sväng. Så kul har jag på dagarna… Och magen mår inte bra, den lever sitt eget liv. Symptom på stress-mage, men hallå… Händer det nåt spännande så återkommer jag, annars vet ni vad jag gör… Jo, måste ju gratulera Hanna som blivit stolt husägare!! Har själv blivit lite förtjust i en kåklänga på Dynudden, om man skulle ta och köpa en triss... Vet inte varför jag halvt kärat ner mej i just dessa, men så är det i alla fall. Nytt och fräscht, tjusigt badrum, inglasad uteplats, lite grönt runtom, carport och braskamin. En aning gulligt sådär. Men 2,2 mille…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar