Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 1 maj 2009

Besöksrekord, börja banta?? och Godegårds marknad

Nu fungerar det förhoppningsvis att skriva! Skrev ett inlägg i morse men så gick inte det att spara...


Måste gått i sömnen i natt. Gick och la mej i sängen men vaknade i soffan Måste fått för mej att jag inte skulle ligga kvar där och flyttat mej. Men har noll minne av det!!

Så fick jag mitt besöksrekord :-) 20 besökare såg min lilla sida igår! Så nu är jag på g :-) Fast inte en enda hörde av sej via dagbok eller blogg-kommentar... Eller iofs, syrran då, men hon räknas inte :-) Näe men det är kul att folk hälsar på mej elektroniskt!

Igår gjorde jag först stan med Pernilla och Jennifher, jag shoppade loss :-) Två par trosor à 29:-, ett par benvärmare och en kjol 69:-... Jag älskar rea-priser!! Sen kom Jennifhers kille Johan, som är en gammal klasskompis till mej, och så hämtade vi Fredrik och så åkte vi ut till Bråstorp och Burger King, ÖB och Maxi. Jag fick även födelsedagspresent, en flaska vin... :-) Sen åkte vi ner till pappa som bytte däck på min bil. Varför vara ute i god tid liksom, bättre att göra det i sista minuten, hihi :-) Vi pratade om att åka in till Skänninge, för där har de ju ordentligt valborg-firande, men det blev att vi blev kvar hemma med en grillad kyckling, revben, potatissallad och vin istället :-) Funkade minst lika bra det!

Idag är det marknad igen. I Godegård. Jag hade hoppats att hon som sålde underkläder skulle vara där, tänkte köpa en uppsättning BH och trosor till. 100 spänn för det är inte farligt och det satt riktigt bra! Men hon var inte där Köpte inte ett dugg idag. Åt en hamburgare bara. Träffade en gammal klasskompis som frågade om jag var gravid... Kanske dags att börja tänka på vikten :-) Eller näe, jag bryr mej inte egentligen, det som retar mej är att ANDRA uppenbarligen bryr sej...

Sen så blir det PM's på Nöjeshallen ikväll. Jag valde mellan det och Casanovas i Parken. Men till Parken hade jag fått åka själv, alla andra skulle ju till Hallen :-) Och sen är det betydligt dyrare i parken, är bortåt 150:- bara för inträdet. Jag får se, kanske åker på Casanovas i Ljungsbro på söndag istället. Borde ju kanske inte släppa dansen helt nu när kursen är slut. Men det brukar vara så satlöst med folk Jaja, får se hur jag gör!


Nu ska jag sy lite Kalle Anka :-) Avslutar med några bilder:
 


Först ut är Oliver, min jättevackra men ganska korkade katt



Min sambo i gröngräset :-)



Mor och far och givetvis Elliot fikar på Godegårds marknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar