Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 30 maj 2009

Grillning i Västra lund

Är inne en kort sväng innan läggdags.

Marknaden i Tjällmo var inte mycket att ha, man gick igenom allt på typ en kvart Inte var det nåt speciellt kul att ha heller. Inte ens nåt vettigt att äta, bara munkar. Som tur var så fanns Snabbt & Gott så där blev det hamburgare! Sen åkte vi hem, hämtade katten och sen blev det Västra Lund. En riktigt skön eftermiddag i solen! Fredrik tod t.o.m årets första dopp i Boren Själv tyckte jag väl inte att det lockade alltför mycket. Sen grillade vi och kollade på speedway. Har precis kommit hem nu.

Blir ett sånt där inlägg som inte innehåller så mycket text, men desto fler bilder!

Fredrik med en kall efter årets första bad :-)
Fredrik med en kylig…!


Sandra själv med på bild, en ovanlig syn :-)
Sandra själv fastnade på bild :-) 

Grillmästaren i full fart!
Pappa är grillmästare!

Ser inte helt otäckt ut... Känner ni doften...? ;-)
*Mums mums!!*

Fredrik igen, visst är han en riktigt pudding!! :-)
Min snygging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar