Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 23 april 2011

Glad påsk, solbränd och mera valpar??

Att man aldrig lär sig... I och för sig så minns jag inte när jag smörjde in mig med sololja i Sverige senast men ändå... Det såg så gött ut på altanen i morse så jag gick ut och satte mig. Efter lite sveda så smörjde jag in mig men det var så dags då....märkte jag.

Åkte hem och packade inför imorrn. Fan vet vad jag fick med mig med nåt blev det väl. Och mitt i alltihop ringde nån som ville låna Elliot till dotterns hund och hur lycklig kan man bli? :-) jag glömde min medicin och fick vända igen och hämta den, så lycklig blev jag! Fler barnbarn :-)
Sen käkade satt vi i gräset och drack Fredrik-grogg. Den består av sprit och....nåt färgat och is. Stjärnor såg man i alla fall.

Lite påskmat och tv och nu vette fan. Ingen mer Fredrik-grogg i alla fall.

Och återigen, och för att återknyta till sista bilden: GLAD PÅSK!!
Imorrn ska vi ut på Ålands hav... Wish us luck :-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar