Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 19 april 2011

Semester-planer och rökelse

Sommaren har inte ens hunnit komma, men här är man i full färd med att planera höstens utlands-äventyr! För ett sånt måste man ju givetvis ha, blev ju bortskämd förra hösten! :) Och vi har väl i alla fall kommit så långt att det blir Gran Canaria igen, och två veckor denna gång. Tror det finns lite mer av ön att se än vad vi gjorde senast :) Tyska nudist-bögar i Maspalomas, Bamse-gänget i Bahía Feliz och värmlänsk "Tusen bitar" och grillkorv (och även Motala-bor!) i San Agustin i all ära men det finns väl mera att uppleva??
Än är inget bestämt och bokat men planer finns som sagt. Så länge får man drömma sig tillbaka... Och jag är aldrig med på några bilder annars men nu jädrar!! :)

Upp till vänster här bodde vi senast. Fullt godkänt!!
Gångvägen mellan San Agustin och Maspalomas
Om det blir som vi/jag tänkt så kommer vi bo på ett hotell som ligger upp
till vänster här nästa gång
Och slutligen det absolut bästa med att åka på semester... :D
10 minuter senare sov jag som en sten :) Hade kört bil hela natten och
sen startat morgonen med ett par öl på Arlanda kl 05.15. Det ska kännas att man lever! :)

Fast till att börja med så kan ju den svenska sommaren få komma...! Idag har det ju helt klart varit hopp om 'et.

Syrran hade med sig rökelse hem från Asien så det har vi testat ikväll. Kan riktigt känna känslan av tshirt-butik på nån bakgata nånstans i världen, utanför Skandinavien :) Det luktar helt klart lite mysko, bara väntar på att de rosa elefanterna ska börja dansa framför hornhinnorna här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar