Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 7 april 2011

Inte motionerat och pussat vovve

Ingen bra morgon. Sov till 12 och sen lite sovmorgon på det. Alltid skönt att få sova ut i och för sig, men om man ändå vore utvilad... Gick upp och duschade. Kom på när jag satt i handduk att det var väldigt fint väder ute, man kanske skulle göra årets jogging-debut...? Men vad onödigt, då måste man ju duscha igen sen! Och spåret i Råssnäs har säkert inte hunnit torka upp. Kanalbanken finns ju, men de håller väl fortfarande på med utgrävningar där så man inte kommer runt ordentligt? Och igår hade jag feber, bör man ge sig på konditionsträning då? Mina bortförklaringar börja tryta så det är väl bara att inse att näe, jag har ingen lust eller motivation till att motionera! Och då låter jag helt enkelt bli. Det är ju inte så att jag tvunget måste hålla igång för figurens skull, hur jag ser ut inuti min OnePiece är det ändå ingen som ser... Och det händer för all del inte så värst mycket med figuren ändå.

Hann inte tänka så mycket mer på motion för Marie messade, som jag skrev, och ville fika. Och det är betydligt trevligare än att irra runt i skogen! Vi löste världsproblem som vanligt. Och pussade vovve, vilket inte varit lika vanligt på senaste. Men nu har ju "lille" Eros flyttat in!
Elliot sitter på fönsterbrädet när han ska titta ut genom fönstret, Eros står på golvet och ser ut precis lika bra...

Sen har jag inte gjort mycket mer. Ätit kyckling till middag och tittat på tv. Kul ångestfyllt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar