Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 18 april 2011

Löpar-premiär, damp-RunKeeper och födelsedag igen

Jogging-premiären avklarad. Så nu sitter jag här och håller på att hosta upp lungorna och försöker återfå känseln i bortdomnade kroppsdelar. Att man aldrig lär sig att hoppa över just första turen varje år, vad mycket enklare allt skulle vara då...! Det känns att jag blivit ett helt år äldre sen jag sprang senast. Och att det inte riktigt är sommar ute än. Det river bra gött i halsen och i bröstet av all kyla som jag drog ner.
Och polaren RunKeeper hade jag med mig. Men idag tror jag bestämt att den fått damp-rycket modell värre. Eller vad tycks...:

6.62 km på drygt 13 minuter, är inte det ganska starkt jobbat så säg... :D Men satan vad kallt det var i vattnet, tro fasen att mina lungor inte mår bra nu!! Annars ser väl själva vägen ut som något jag faktiskt skulle kunna åstadkomma, min inbyggda gps är inte alltid vad den borde vara. Näe det enda som stämmer är att jag var ute i 13 minuter. Måste börja lite försiktigt... :) Och jag som hade planer på att börja med spinningen igen, de kommer ju få skrapa upp mig från golvet!

Nu blir det till att inta ryggläge, lyssna på schlager, ha ångest över den usla motions-premiären, hoppas på att slippa lunginflammation och ladda för duschen. Kanske sova en stund också, nu sover jag visst varken på nätterna eller på dagarna.

Och GRATTIS till farsgubben som fyller år idag!!
Hurra hurra hurra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar