Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 6 april 2011

Inget bad och smått sjukling

Ingen riktigt bra dag idag. Vaknade tidigt och var skittrött men kunde inte somna om. Kollade på tv, gick upp och la mig i soffan. Hade fått mail från Joakim och han och Monica (sjukgymnasten) tyckte inte jag skulle bada idag. Sen hade Joakim pratat om såret med habiliteringens sjuksköterska och han tyckte jag skulle ringa vårdcentralen. Får väl se imorrn... Hur såret ser ut nu vet jag inte för jag har plåster på. Men rätt ömt är det fortfarande.
Kände mig lite däven så jag kollade febern. 37,8. Inte så mycket att bråka med men tillräckligt för att lägga mig i soffan igen och be Fredrik köpa med sig en semla hem, med gott samvete :-)
Nu har jag krupit ner, är trälig i halsen. Känns svullet och rossligt, tycker det blir lite ansträngt med luften ibland men jag överlever :-)
Hoppas på en bättre dag imorrn!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar