Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 26 april 2011

Spinning-comeback, hund-sex och Sune ger hårbottenmassage

Dagen fortsatte bättre än vad den började, tur det! Hade sån jädra huvudvärk så jag la mig och sov en stund innan spinningen, jag tänkte INTE avboka när jag äntligen fått tummen ur och anmält mig. Kastade i mig några Skogaholms-skivor och sen var jag iväg. Och det gick väl....sådär... :) Fast fullt godkänt för att vara första passet på drygt 3 månader, måste jag nog tycka. (Varför låter man så lång tid gå..??). Emellanåt tappade jag känseln i benen och jag började fundera på om jag mådde illa eller inte, men allra värst är armarna och händerna. Hittar inget bra sätt att hålla i styret. Ganska otippat problem... :) Jag kan säga att det var skönt när timmen var slut och det var dags att stretcha. Får väl se om jag kan röra mig imorrn, dagens träning var ju visst inte klar där, visade det sig... Nu har jag anmält mig till två pass nästa vecka, lika bra att försöka komma igång igen.

Efter passet kom Fredrik och så åkte vi och hämtade Elliot. Han har ju träffat en fin chihuahua-flicka i ett par dagar nu men inte riktigt fått till det. Skam den som ger sig...! Idag var första gången som jag var med och jag är absolut ingen expert i ämnet men jag har i alla fall "varit med förr" :) Och Elliot fick in en lyckoträff ganska snabbt. De var i sängen (plats för älskog ska väljas med omsorg...!) och hon hukade sig och han hittade en kudde som var precis lagom att stå på! Så han fick suveränt häng på henne! Hon blev lite chockad och gnällde lite, men lugnade sig ganska snart. Sen började dagens andra träningspass. Hundar fastnar ju bokstavligt talat i varandra när de parar sig, så de satt ihop i nästan 20 minuter. Isa är något större än Elliot så han nådde ju inte ner till marken. Så det blev att hålla upp honom. Satt inte i världens mest bekväma ställning och riktigt kände hur blodet pulserade i armmuskeln. Men skitsamma, det blev ju en lyckad parning!! :) Ska dit imorrn också för säkerhets skull, men nu hoppas vi på små valpar om en sådär 64 dagar..!! ♥
"Mamma"s duktiga pojke får en puss!! :)

Det blev lite sent så på hemvägen blev det Mc Donald's. Det var den träningen det... :) Men nu är jag ju på't igen! :)

På tal om djuren, filmade Sune när han.....jaa jag vet inte vad han gör egentligen! Ger husse lite hårbottenmassage samtidigt som han är väldigt mysig av sig!...eller nåt... :) Underhållande är det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar