Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 2 juni 2009

Dåligt väder, bra träning och besök hos nya kattungen

Jädra väder då, jag hade ju tänkt inviga min nya bikini idag! Och så regnar det! Eller det har varit väldigt opålitligt väder idag, sett ut att bli fint men sen har regnet öst ner.

Idag tog jag sovmorgon. Gick nog inte upp förrän 12. Väntade på posten för att se om jag hade nåt paket att hämta på Maxi, och det hade jag. Jag åkte och tränade, och idag gick det rätt bra också! Jag körde löpbandet på ren vilja. Så jäkla skönt att känna att man kan… Svetten sprutar, man har fingret på stopp-knappen, man är uttråkad, man står redan med ena foten i duschen, men lika fan kör man till de 2 kilometrarna är gjorda!! Man blir ganska stolt över sej själv då…!

Efter träningen så åkte jag till Maxi och hämtade ut mina paket. Partylite-ljus, vad annars… Ananas/kokos-sorbet och sen nåt annat som bara var kokos. Så nu doftar det Västindien här Gillar kokos, måste jag säga!

När Fredrik kom hem så åkte vi till Annika och Jerker och hälsade på katterna. Och speciellt på vår lilla bebis. Han är så söt, lugn och rultig. Blir nåt för Hedwig sen… Tre veckor kvar tills han kommer hem!

Idag blir det lite bilder igen, tycker det är skojigt!

Klanens senaste tillskott :-)
Vår lille gris. Än så länge heter han Cedric, vi får se vad det blir när han kommer till familjen Andersson/Lantz…

Han påminner lite om en fotboll när man ser honom såhär :-)
Han påminner starkt om en fotboll  


Robban på altanen igår när det var varmt och gott
Robban på altanen igår när det var varmt och skönt

Pappa är idolen hela dagen! :-)
Pappa är idolen och grabben hela dagen, tycker djuren! (I själva verket så råkade nog Gnista sitta där en stund och Elliot blev svartsjuk… )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar