Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 25 juni 2009

Kvällspromenad (bilder)

Man måste ju ta vara på dessa ljumma sommarkvällar. När Fredrik kom hem från jobbet vid 18.45 så tog vi en liten promenix. Ner mot Hamnen och sen längs med vattnet tills vi nästan var vid Dynudden. Och jag låter väl bilderna tala för sej själva!

Vacker bild på gamla Strömbron
Gamla vackra Strömbron som binder ihop Motala Ström med Vättern

Hamnen i Motala med bla.a Motormuséet i solnedgång
Vacker bild över Hamnen i solnedgången. Från vänster: Gamla stan, Motormuséet, Wetternmagasinet, Hamnkrogen, Motala turistbyrå och Motala stadskyrka

Vy över Motala hamn
Ännu en vy över Hamnen

Träffade på en hel ank-släkt på stranden
Vi råkade på hela familjen Anka!

Hittade ett gäng prästkragar som ville vara med på bild
Ett gäng prästkragar som gärna ville vara med på bild

Jaja, vi var bara tvungna... :-)
Jaja, vi är inte så larviga egentligen, men nu var vi bara tvungna…! 

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder... Det är rätt härligt att bo nära vatten ändå =)

    SvaraRadera