Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 19 juni 2009

Midsommar

Då var det midsommar då. Redan, jag tyckte att det nyss var jul Sanslöst vad fort det här året går!! Och nu ska man väl inte ropa hej redan, men det ser fasen ut som att det inte blir en äkta svensk midsommar i år. Titta ut liksom… Sol, 25 grader på balkongen, nästan vindstilla, knappt ett moln på himlen. Nånting är inte som det ska, kommer det en tornardo lagom till sillen eller?? Näe men det är ju bara att njuta! Inte ofta som det är så här, som sagt…

Har precis gått upp ur sängen. Hade ett litet infall att springa en runda, men vi får se… Jobbigt att behöva leta fram ute-träningskläder, sen sätta sej i bilen och åka till spåret. Men vem vet, morgonen är inte slut än Fredrik jobbar till 13, sen blir det att hämta mormor på hemmet och sen åka ner till mor och far. Det ska verkligen bli riktigt gott med färskpotatis och sill!! Trodde aldrig att jag skulle säga det…

Nähe, ska väl fortsätta fundera, springa eller inte, tills dess att det är dags att åka!


Jag, Oliver och resten av klanen önskar alla (med vissa undantag) en riktigt trevlig midsommar!!
   

Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar