Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 25 juni 2009

Jerusalemsbadet is calling

Ligger i solen i Jerusalemsbadet. Inte fel alls, kan jag säga. Solen skiner, vinden fläktar. Men nåt bad blir det nog inte, tror det är iskallt. Inte ens ungarna är i och det brukar ju bara vara isbjörnar som hindrar dom från att gå i i vanliga fall. Annars blir det en vanlig dag. Ligger här tills Fredrik börjar jobbet, sen åker jag och tränar. Får väl se om det blir nån mer solning efter det!

1 kommentar:

  1. Det blev ju visst bad. Även om vi inte trodde det. :)

    SvaraRadera