Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 10 juni 2009

Vilken jäkla morgon…!!

Vilken dag detta kommer bli…! Förstörd redan från början! Drömde mardröm i nu på morgonen så jag vaknade svettig och skakig. Ska inte tala om vad jag drömde men det var om aktuella händelser. Så jag vaknar med skallebank, och ont i kroppen så inåttafan!! Vaknade kvart i åtta och gick upp. Ryggen, knäna, armbågarna, händerna… Alltså ibland är det underskattat att få på sej ett par strumpor! Men efter ett tag så var jag någorlunda acceptabelt klädd i alla fall. Allting som brukar gå lätt gick plötsligt väldigt tungt. Borsta håret, för att inte tala om att sätta upp det med en snodd…! Mår nästan illa, lite tjyvtjockt sådär. Hällde i mej en halv liter apelsinjuice, mina vanliga mediciner plus några panodil. Får hoppas det värsta släpper. Ska ju ut och gå snart, till sjukhuset och Malin. Idag kommer jag verkligen tjata hål i huvudet på henne, det har hänt rätt mycket på senaste tiden. Hoppas hon har nåt bra att komma med, för mycket hänger ju säkert på mej också. Sen ska jag gå till Apoteket och hämta ut Hedwigs droppar, gå hem och tvinga i henne dom, sen ska jag åka och massera hund. Hoppas jag får igång fingrarna då, det brukar faktiskt vara ett bra sätt, köra in dom i den varma mjuka pälsen. Lever jag fortfarande sen så blir det träning, i vilken form vet jag inte än, men idag måste jag iväg i alla fall!

Jag studsar säkert in igen senare! Nu ska jag försöka ta reda på vem som plockat ut en viss muskel i ryggen, spelat lite tennis med den och sen stoppat tillbaka den. Ungefär så det käns i alla fall… Ha en bra dag i regnvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar