Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 1 juni 2009

Tacorulle, reumatologen, ny bikini och köttbulle-baguette i solen

Sitter här mätt och belåten och kollar på Bostan tea party. Stavas det så?? Vi blev lite lata idag så en tacorulle från Napoli ringde på dörren nyss…

Annars så har dagen varit bra. Nu är vi helt överens igen (tror jag) så nu är jag med i matchen igen Jag var hos Per-Åke, vi ska till Sharpman på studiebesök på fredag, ska bli spännande! Han är ju ganska inkörd på att jag ska hålla på med hundmassör så han är insnöad på företag som har med djur att göra, medan jag bara vill ha ett jobb!! Jag vill inte gå hela sommaren och städa bås på nåt hundpensionat, jag vill hellre vara säljare, på då t.ex. Sharpman. Om inte annat så kan jag ju få bra referenser inför framtiden på ett sånt ställe. Så jag hoppas verkligen på besöket på fredag!

Sen så har jag varit på US i Linköping. Det stället är ju onödigt stort. Jag hittade rätt förvånansvärt snabbt Läkaren var jättegullig faktiskt! Hon klämde och klämde, så om jag inte varit öm i kroppen innan så… Näe men hon var jättebra! Hon konstaterade att jag är överrörlig, men hon kunde inte koppla ihop hörselnedsättningen med ledvärken i alla fall, vet inte om det var positivt eller negativt… På tillbakavägen råkade jag hitta till caféterian och köpa mej en räksmörgås Sen var det dags att sätta sej i bastun till bil igen…

När jag kom hem åkte jag och tränade, min andra vecka nu När kommer tvättbrädan?? Sen gick jag och Fredrik ner på stan. Jag har fönstershoppat lite så idag gick jag även in i butikerna Men det blev inget supershoppande, jag köpte en bikini. Inte varje dag jag hittar en bra sån så det var lite kul! Vi gick till Östenssons och köpte varsin baguette och gick sen ner till starndpromenaden och satte oss och åt upp den. Man får ta vara på solen!

Sen gick vi hem, kollade på tv och vips så var klockan mycket! Så det fick bli online-pizza. En dag som slutade betydligt bättre än jag trodde i morse…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar