Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 23 februari 2010

Ännu en händelserik dag, nya fiskar och nys-attack

Ännu en dag har gått utan att man ansträngt sej nåt vidare. Har mest suttit och rosslat, högfärdshostat, snorat,  tyckt synd om mina fingrar och lyssnat på värmländsk….folkmusik eller nåt. Har hur som helst konstaterat att man ska skriva en låt om precis vad fasen som helst!  Sen har jag fixat lite med hemsidan, ordnat lite bland länkarna. Nu är det finns mer ”aktuella” länkar där.
Sen kom Fredrik hem med lite nya invånare till akvariet så nu får man nog se det som fullt. Pansarmalar och marmorguriami far nu runt ihop med de andra figurerna.
Fredrik var precis nere och hämtade sej en pizza. Det ville jag inte ha, jag nöjde mej med att käka upp kanterna på hans, haha  Icke dyr i drift vaa!!
Jaa det var väl det… Två bilder får avsluta:
Sune och Hedwig
Bebisarna och mitt galet tjusiga täcke! 
Malen
En av nykomlingarna i vattnet!
Nu kan jag inte sluta nysa så det är väl bäst att jag släpper tangenterna för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar