Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 27 februari 2010

Uträknade när Norberg klev fram…

Fan…
Tjaa, silver är ju också en fin valör. Nerverna knäckte de svenska tjejerna. Efter en riktigt stabil inledning så blev det osäkert och en hel del ”slarv” på slutet…
…Började jag skriva, just när Annette Norberg såg till att Sverige plockade hem två stenar i sista omgången och jämnade ut ställningen till 6-6…!! Extra-omgång väntar, usch vad spännande!! Plocka tillbaka det som ni visade från början nu, det var ju närapå hånfullt mot kanadensiskorna :-)
Näe, KOM IGEN NU!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar