Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 21 februari 2010

”Färjan”-marathon, snorig och Sune har redan somnat

Har plöjt igenom ett gäng avsnitt av "Färjan", det är ju underhållande, måste jag säga!! Varför råkar jag aldrig på såna där spån när jag är ute och åker?? :)
Ska lägga mej nu, får väl se om det blir nåt Sverige-Finland kl 06, får se hur pigg man är… Somnar väl inte som vanligt. Snorig och dan har jag blivit också, vad fan Eva, vad det du som smittade mej med Borghamn-baciller eller nåt i hytten?? ;) Och så fort nåt inte står rätt till i kroppen så bråkar magen. Himla härlig kväll….!
Men man kan ju försöka sova i alla fall!
Lillemannen har redan gett upp…! 
Sune sover
Gonatt Sverige! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar