Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 27 februari 2010

Fruktstund i curling-finalen

Haha, vad gulligt det lät!! Spännande som satan (tro det eller ej, curling kan fasen vara riktigt spännande!!) och så helt plötsligt ”Och nu är det fruktstund!” :D Svenska tjejerna leder med 4-2 i ”halvtid”. Tänk om det kunde gå vägen, det vore skoj! Och som sagt, det är faktiskt en rätt intressant sport! Vilken jädra känsla de har!! En annan hade ju satt stenarna i kaklet så det small om det… Och halka runt med en sopkvast i händerna…
Nu fortsätter det, skriver kanske mer sen! HEJA SVERIGE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar